środa, 12 grudnia 2012

Śnieżynkowa choinka

Przygotowałam dla Was dzisiaj znowu świąteczną karteczkę w tym razem już w tradycyjnych kolorkach z choinką utworzoną z całego mnóstwa różnych tekturek...


Podstawę mojego drzewka stanowi dekor ostrokrzew, na nim ułożyłam piramidkę ze śnieżynek, na samym czubku umieściłam gwiazdę, która została mi z bombek.


Jeżeli nie macie czasu, ani ochoty na takie kombinacje, to Craftfun ma swojej ofercie również zwykłe, gotowe do wykorzystania choinki, np. takie, takie, trójwymiarowe, jeszcze te i tamte.

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Nie wpadłabym na to ,żeby ze śnieżynek zrobić choinkę.Bardzo pomysłowe :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze powiedzieć, że ... super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dziewczyny! Pobawiłam się trochę - jak fun to fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysłowa choinka! Prosto a jak efektownie!

    OdpowiedzUsuń