piątek, 12 maja 2017

kartka dla Niego

Witam Was dzisiaj radośnie, bo w końcu za oknem świeci słońce. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie taki poranek jest najlepszym zastrzykiem energii do działania, żadna kawa, nawet najwspanialsza się nie umywa.

Dzisiaj chciałam zaprezentować męską kartkę, temat dla mnie trudny, ale mam nadzieję, że osiągnięty efekt przypadnie Wam do gustu.

Kompozycję zbudowałam wokół niesamowitej tekturowej sentencji "Nie licz lat ..." 
dodałam także kilka elementów odciętych z tekturowego plastra miodu, a w tle przy użyciu maski plaster miodu mini naniosłam pędzlem bardzo niedbale odrobinę gesso ... wychodząc z życiowego doświadczenia, że w każdym facecie w pewnym momencie ujawnia się "pierwiastek trutnia" ;).













Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz